יום שני, 1 באוגוסט 2016

הנה לכם כמה מקצועות שלא ידעתם על קיומם

הנה לכם כמה מקצועות שלא ידעתם על קיומם

כמה פעמים כבר נשאלתם "מה אתם רוצים ללמוד?" ואת האמת שלא היה לכם מושג בכלל מה אתם רוצים לעשות בחיים. כשרוב החברים שלכם החליטו ללמוד הנדסה או משפטים אתם דווקא חשבתם ללכת על משהו אחר, אבל אין לכם כל כך מושג מה האפשרויות. בשביל זה אנחנו כאן!

מוסדות לימודים רבים בעולם מצטרפים לרשימת המיוחדים עם תארים שאף אחד אחר לא חשב להציע. תארים מיוחדים כמו היסטוריון של הביטלס, תואר בעבודה אומנותית בזכוכית ואפילו חקר עב"מים נכנס לרשימה.

אסטרוביולוגיה

אסטרו (שמיים) ביולוגיה (תורת חיים), במידה ואתם מהאנשים האלה שתמיד מסתכלים לשמיים לחפש את אותם אנשים אפורים וקטנים או שאתם תמיד שאלתם את עצמכם "האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ?" אין ספק שהתואר הזה הוא בשבילכם. באוניברסיטת וושינגטון שבוושינגטון סיטי ניתן לעשות תואר ראשון ושני באסטרוביולוגיה וכמובן להגיע אפילו לדוקטורט בתחום העב"מים.

הסטודנטים לומדים על תנאי ההתפתחות לקיומם של חיים ומה מקור החיים עצמם, איך ייראו החיים בכוכב אחר, ומה עתיד האנושות על פני כוכב כדור הארץ ועוד.

זמן הלמידה לתואר: 4 שנים ללא התמחות


היסטוריון של הביטלס

אם גם אתם מעריצים מושבעים של הלהקה שתדעו שבאוניברסיטת ליברפול שבעיר ליברפול שבאנגליה,  ניתן לעשות תואר MA בתולדות הביטלס, מאז שנת 2009 ניתן ללמוד לא רק לתואר ראשון אלא גם לתואר שני ואפילו להוציא דוקטורט בתחום.

בין הקורסים בתכנית הלימודים ניתן ללמוד גם:
הביטלס בהיסטוריה העולמית, הבנת המוזיקה הפופולרית, תולדות הביטלס ועוד. מיד לאחר השלמת התכנית הזו אפשר להתקדם לקריירה כמומחה או היסטוריון של הביטלס במוזיאון הביטלס ובכלל.

זמן הלמידה לתואר: 3 שנים + שנה התמחות במוזיאון הביטלס



יצירת ויטראז'ים

לעשות תואר בזכוכית? ליתר הדיוק התואר הוא ביצירת ויטראז'ים אומנותיים. את תכנית הלימודים הייחודית הזו מציעה אך ורק אוניברסיטת אדינבורו שבסקוטלנד (זאת שנראית כמו משהו שלקוח מסרטי הארי פוטר).
במסגרת המסלול היוצא דופן הזה הסטודנטים השתתפו במגוון רחב סדנאות מעשיות של עבודה בזכוכית, הסדנאות נועדו כדי שהסטודנטים יכירו לעומק את עולם הזכוכית, ובכך ילמדו לעצב בזכוכית ולפתח שפה חזותית מיוחדת וחדשה.

זמן הלמידה לתואר: 2 שנים ללא התמחות




לסיכום, אם בכל זאת חשקה נפשכם במסלול ייחודי ויוצא דופן, כזה שלא ניתן ללמוד בארץ – צאו לעולם וגלו דברים חדשים ומעניינים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

WEWORKFOR

WEWORKFOR
בלוג WEWORKFOR