יום שני, 5 בספטמבר 2016

לאילו מקומות עבודה בארץ חשוב לדעת אנגלית?

לאילו מקומות עבודה בארץ חשוב לדעת אנגלית?
ידיעת השפה האנגלית מהווה יתרון משמעותי בשוק העבודה בישראל. הן המגזר העסקי והן הפרטי מחפשים עובדים בעלי ידע בשפה שנייה, כאשר האנגלית היא השפה המבוקשת ביותר בתחום העסקי ובמיוחד בתחום התיירות. הקבלה לעבודה מותנית בידיעת השפה, ומרבית המקומות לא יחכו בסבלנות עד שתרכשו ניסיון בה במהלך העבודה. אם אתם יודעים אנגלית, אלה המקומות בהם תוכלו להשתלב בקלות רבה יותר ממועמדים אחרים:

תחום התיירות

לאורך כל השנה, ובמיוחד בחודשי הקיץ ובסוף השנה, משמשת ישראל כאתר תיירות מבוקש במזרח התיכון. הקרבה של ישראל לאירופה הופכת את ישראל למדינה בה מבקרים תיירים נוצרים מארה"ב המסיירים באירופה ומעוניינים לבקר בארץ הקודש, או תיירים המגיעים לביקור בארץ כחלק מביקור כולל במזרח התיכון (ישראל נמצאת שעות ספורות מהפירמידות המרשימות של מצרים).

בארץ ישנם צימרים ובתי מלון רבים המעסיקים ישראלים דוברי אנגלית, המשמשת כשפת התקשורת העיקרית עם דוברי אנגלית ושפות אחרות דוגמת ספרדית, צרפתית ואיטלקית. מעבר לבתי המלון, גם אתרי התיירות המבוקשים מספקים מקומות עבודה נוספים המעסיקים דוברי אנגלית ברמה בינונית וגבוהה, על מנת לשרת בצורה המיטבית את התיירים שאינם דוברים עברית. בין אתרים אלה ניתן למצוא את אתר החרמון, את גני החיות בארץ ומרכזי מבקרים שונים – במיוחד אלה שבאילת, במצפה רמון ובירושלים, המשרתים תיירים רבים.

גם מדריכי סיורים וטיולים בארץ, הפונים לקהל בינלאומי, נדרשים לשלוט היטב בשפה האנגלית, לא רק ברמת שינון החומרים שישמשו בהדרכה, אלא גם ברמת שיחה המאפשרת מענה על שאלות, מתן טיפים, הכוונות וכיוצא באלה.

התחום העסקי

תחום העסקים כולל מגוון רחב של משרות שידיעת השפה האנגלית יכולה לסייע בהן. מנהלי רכש ויבוא בחברות בינוניות וגדולות הנמצאים בקשר עם ספקים מרחבי העולם, מתקשרים בשפה האנגלית. גם חברות העוסקות בשילוח ימי ואווירי דורשות ידע בשפה האנגלית על מנת לבצע את התקשורת הלוגיסטית הכרוכה בתכנון המשלוחים.

תחום חשוב נוסף הוא ניהול הפיתוח והשיווק בחברות, במיוחד בתחומים בהם החברה נדרשת להציג בתערוכות בתחום מעבר לים. בין השאר ניתן למצוא חברות בתחום הטקסטיל המייצאות לאירופה ולארה"ב, חברות המייצרות מוצרים לתעשייה כבדה, חברות הייטק המשווקות חומרה ותוכנה ומציגות את המוצרים וחברות המחפשות משקיעים מעבר לים, ופונות באמצעות מצגות בשפה האנגלית לחברות מובילות בתחומן.

התחום האקדמי


אוניברסיטאות ומכללות רבות פותחות את שעריהן לסטודנטים מעבר לים. המחיר הנמוך יחסית של רכישת השכלה בארץ, בניגוד למחירו הגבוה של תואר דומה בארה"ב מושכת רבים, במיוחד ממשפחות יהודיות בארה"ב לשלוח את הילדים לרכוש השכלה בישראל ולחזור לארה"ב. כמו כן, עולים חדשים רבים מתחילים לימודים במוסדות בארץ, ומכללות אלה מעדיפות להעסיק עובדים דוברי השפה האנגלית גם במשרדי הקבלה, על מנת שיוכלו לתת שירות גם בשפה האנגלית לסטודנטים פוטנציאליים ולמשפחותיהם.

יום שני, 1 באוגוסט 2016

הנה לכם כמה מקצועות שלא ידעתם על קיומם

הנה לכם כמה מקצועות שלא ידעתם על קיומם

כמה פעמים כבר נשאלתם "מה אתם רוצים ללמוד?" ואת האמת שלא היה לכם מושג בכלל מה אתם רוצים לעשות בחיים. כשרוב החברים שלכם החליטו ללמוד הנדסה או משפטים אתם דווקא חשבתם ללכת על משהו אחר, אבל אין לכם כל כך מושג מה האפשרויות. בשביל זה אנחנו כאן!

מוסדות לימודים רבים בעולם מצטרפים לרשימת המיוחדים עם תארים שאף אחד אחר לא חשב להציע. תארים מיוחדים כמו היסטוריון של הביטלס, תואר בעבודה אומנותית בזכוכית ואפילו חקר עב"מים נכנס לרשימה.

אסטרוביולוגיה

אסטרו (שמיים) ביולוגיה (תורת חיים), במידה ואתם מהאנשים האלה שתמיד מסתכלים לשמיים לחפש את אותם אנשים אפורים וקטנים או שאתם תמיד שאלתם את עצמכם "האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ?" אין ספק שהתואר הזה הוא בשבילכם. באוניברסיטת וושינגטון שבוושינגטון סיטי ניתן לעשות תואר ראשון ושני באסטרוביולוגיה וכמובן להגיע אפילו לדוקטורט בתחום העב"מים.

הסטודנטים לומדים על תנאי ההתפתחות לקיומם של חיים ומה מקור החיים עצמם, איך ייראו החיים בכוכב אחר, ומה עתיד האנושות על פני כוכב כדור הארץ ועוד.

זמן הלמידה לתואר: 4 שנים ללא התמחות


היסטוריון של הביטלס

אם גם אתם מעריצים מושבעים של הלהקה שתדעו שבאוניברסיטת ליברפול שבעיר ליברפול שבאנגליה,  ניתן לעשות תואר MA בתולדות הביטלס, מאז שנת 2009 ניתן ללמוד לא רק לתואר ראשון אלא גם לתואר שני ואפילו להוציא דוקטורט בתחום.

בין הקורסים בתכנית הלימודים ניתן ללמוד גם:
הביטלס בהיסטוריה העולמית, הבנת המוזיקה הפופולרית, תולדות הביטלס ועוד. מיד לאחר השלמת התכנית הזו אפשר להתקדם לקריירה כמומחה או היסטוריון של הביטלס במוזיאון הביטלס ובכלל.

זמן הלמידה לתואר: 3 שנים + שנה התמחות במוזיאון הביטלס



יצירת ויטראז'ים

לעשות תואר בזכוכית? ליתר הדיוק התואר הוא ביצירת ויטראז'ים אומנותיים. את תכנית הלימודים הייחודית הזו מציעה אך ורק אוניברסיטת אדינבורו שבסקוטלנד (זאת שנראית כמו משהו שלקוח מסרטי הארי פוטר).
במסגרת המסלול היוצא דופן הזה הסטודנטים השתתפו במגוון רחב סדנאות מעשיות של עבודה בזכוכית, הסדנאות נועדו כדי שהסטודנטים יכירו לעומק את עולם הזכוכית, ובכך ילמדו לעצב בזכוכית ולפתח שפה חזותית מיוחדת וחדשה.

זמן הלמידה לתואר: 2 שנים ללא התמחות




לסיכום, אם בכל זאת חשקה נפשכם במסלול ייחודי ויוצא דופן, כזה שלא ניתן ללמוד בארץ – צאו לעולם וגלו דברים חדשים ומעניינים.

יום שני, 18 ביולי 2016

האם הסטודנטים בישראל מרוצים מהאוניברסיטאות והמכללות בהם הם לומדים?

האם הסטודנטים בישראל מרוצים מהאוניברסיטאות והמכללות בהם הם לומדים?
על פי סקר שנערך בשנת 2015, נשאלו 14,307 סטודנטים מכל רחבי הארץ על איכות הלימודים במכללות ובאוניברסיטאות השונות בארץ.

בין השאלות נשאלו הסטודנטים על שביעות הרצון ממוסד הלימודים וגם על רמת הקושי בלימודים עצמם.
בסקר הסטודנטים נצרכו לענות תשובות של 1-5 כאשר 1 הוא הציון הנמוך ביותר ו-5 הוא הציון הגבוהה ביותר. להלן הסקר:

באיזו מידה הקבלה ללימודים הייתה קשה?

20% מהנשאלים ענו שהיה קל מאוד להתקבל למוסד האקדמאי שבו הם לומדים, לעומתם 71% נתנו ציון שנע בין קל לקשה (2-4) ורק 8% מהנשאלים ענו שהקבלה ללימודים הייתה קשה מאוד.

מהי מידת שביעות הרצון מהלימודים עצמם?

רבים מאתנו חושבים שרמת הלימודים בישראל נמוכה. אם זאת על פי הסקר רק 1% הצביעו שהם אינם שבעי רצון מהלימודים שלהם ולעומתם 44% מהנשאלים הצביעו שהם מרוצים – ו-35% הצביעו שהם מרוצים מאוד מהלימודים עצמם. (20% מהנשאלים הצביעו 2 ו-3, כלומר לא כל כך מרוצים ובמידה מספקת).

האם ניתן לשלב לימודים ועבודה במשרה מלאה במסלול הלימודים?

19% מהנשאלים סבורים כי אכן ניתן לשלב לימודים ועבודה, אך לעומת זאת 40% מהסטודנטים שנשאלו סבורים כי לא ניתן לשלב עבודה במשרה מלאה ולימודים ביחד. 41% מהנשאלים הצביעו שניתן לעבוד ולשלב לימודים אך ורק עם משרה חלקית ולא מלאה.

באיזו מידה את/ה מרוצה מהקפיטריה בקמפוס וממחיריו?

על פי הסקר 15% מהסטודנטים הנשאלים הצביעו שאינם מרוצים מהקפיטריה בקמפוס וזאת משום המחירים הגבוהים שהם נאלצים לשלם על מוצרי המזון והשתייה. בשווה להם 15% מהנשאלים דווקא הצביעו שהם מאוד מרוצים מהקפיטריה בקמפוס שלהם ומהמחירים שהוא מציע. 28% מהסטודנטים שנשאלו הצביעו במידה סבירה, שהם מרוצים מהקפיטריה אך לא ממחיריו.

האם היית ממשיך/ה ללימודי המשך באותו מוסד לימודים?

52% מהנשאלים סבורים כי ימשיכו ללימודי תואר שני ושלישי באותו מוסד אקדמאי שבוא הם לומדים כעת. לעומתם רק 11% נענו לשאלה זו בשלילה ואינם ימשיכו באותו מוסד בהמשך דרכם. ו-37% נענו שרק אולי ימשיכו באותו מוסד אקדמאי אם בכלל.

מהי רמת הקושי של הלימודים?

כאשר נשאלו הסטודנטים על רמת הקושי של הלימודים 46% נענו שרמת הלימודים קשה (4), ו-24% מהנשאלים ענו שהרמה של הלימודים קשה מאוד (5). רק 5% סבורים שרמת הלימודים קלה מאוד (1-2). 26% נענו שהרמה סבירה מאוד.

במידה והנך עובד/ת, האם תחום התעסוקה שלך קשור לתחום הלימודים שלך?

26% מהסטודנטים שנשאלו נענו לשאלה זו בחיוב, כך שהם עובדים באותו תחום אותו למדו. נתון מצער יותר הוא ש-50% מהנשאלים ענו על שאלה זו בשלילה, הם אינם עובדים בתחום אותו הם למדו/לומדים – ואינם צופים עתיד מקצועי באותו התחום. 24% מהנשאלים ענו שהעסוק שלהם נוגע בתחום העסוק אותו למדו אך אינו חד משמעית מה שלמדו.


יום ראשון, 10 ביולי 2016

לבחור מה ללמוד על פי שוק העבודה בישראל

איך לבחור מה ללמוד על פי שוק העבודה בישראל
בטוח ששאלו אתכם בתור ילדים מה תרצו לעשות כשתהיו גדולים, ברוב הפעמים ענינו לפי מה שהיה נראה הכי פופולרי ונחשב. חלקנו חלמנו לעבוד במקצועות רבים כגון רופא, טייס, עורך דין ואפילו מהנדס, וחלקנו גם חלמו להיות כבאים, בלשים או שוטרים וכו'.

כיום, שוק העבודות רווי במקצועות ודינאמי מאוד, ולכן זה לא תמיד ברור אם רופא מרוויח יותר טוב מטכנאי מזגנים, והאם עו"ד יכול להרוויח יותר מאשר כבאי ותיק.

ב-20 שנים האחרונות רבים פונים ללימודי ניהול, שיווק ומארקטינג, מדעי המחשב ומקצועות ההנדסה השונים. הבחירה במקצועות אלו נעשות כיוון שהתעשייה בישראל ובעולם צומחת בכיוון הטכנולוגי וההייטק.

כיום הדרישה הגדולה ביותר בחברות השונות הם למנהלי מוצר או פרויקטים, למנהלי רכש ולוגיסטיקה, למהנדסים שונים, לאנשי מכירות וכמובן למתכנתים. ובכל זאת, ישנן מקצועות שנושאים תהילה בשמם (כמו בעבר), בראש מקצועות אלו עומדים איתנים מקצועות עריכת הדין ומקצועות הרפואה. וזאת למרות הירידה שחלה במשכורות של מקצועות אלה, הם עדיין מהווים מוקד משיכה עוצמתי לסטודנטים וצעירים.

כיום המקצועות המבוקשים בקרב צעירים/סטודנטים הם:
  • משפטים
  • מנהל עסקים
  • תקשורת
  • מדעי המחשב
  • פסיכולוגיה
  • מדעי ההתנהגות
  • מדעי החברה
  • כלכלה

כפי שניתן לראות, רבים הם המקצועות שסטודנטים בוחרים ללמוד – בין אם לשם קריירה ובין אם לשם האהבה למקצוע.

אך יש דרכים להשתלב בתעשייה בצורה יעילה ומהירה, כל שעליכם לעשות הוא לשלב עם לימודי התואר קורס מעשי בתחום חופף.

לדוגמא: סטודנט למשפטים יכול לשלב עם התואר קורס בשמאות קרקע/דירה/רכב – ובכך להשתלב בקלות באחת מחברות עריכת הדין או הביטוח בארץ. ישנו מחסור גדול בשמאים מכל סוג ולכן זו דרך קלה ויעילה להיכנס לתחום.

דוגמא נוספת: סטודנט לתקשורת יכול לשלב עם התואר קורס מעשי בקידום אתרים ושיווק. גם זו דרך מעולה להיכנס לתעשייה ולקבל הזדמנות להוכיח את עצמכם.

לסיכום, מומלץ תמיד ללמוד מה שאתם אוהבים – ללא התייחסות לשוק העבודה. וזאת משום שלצערנו רק 40% מבעלי התואר הראשון מצליחים להשתלב בתעשייה במקצוע שאותו למדו. עם התואר שלבו חוגים וקורסים מעשיים שונים, למידה של כמה נושאים באותו תחום עשוי להעלות את הסיכויים שלכם להתקבל לעבודה עליה חלמתם כל חייכם.

טיפ נוסף, אחת לכמה חודשים בחנו את שוק העבודה בתחום שאת מחפשים, כך יהיה לכם קל יותר לקבל אינדיקציה על עולם הדרושים בתחום שאתם לומדים בו – ובכך תוכלו לדעת איזה חוגים/קורסים כדאי לכם לבחור כתוספת ללימודי התואר.


לעוד פרטים בנושא בחירת לימודים על פי שוק העבודה לחצוכאן

יום ראשון, 26 ביוני 2016

מנהל קמפיינים בגוגל אדוורדס – PPC

מנהל קמפיינים PPC בגוגל ובפייסבוק
שני סוגי הקמפיינים PPC המוכרים ביותר הם בגוגל ובפייסבוק - והם גם המומלצים ביותר. לכל אחת מהמדיות לקידום יש יתרון משלה, וכך אנו בוחרים את המדיה בה אנו מעוניינים לפרסם (נבחר את המדיה לקמפיין על פי המטרות של הקמפיין עצמו וקהלי היעד).


מה זה קמפיין PPC?

PPC משמעותו תשלום פר קליק (PAY PER CLICK), מדובר בקמפיין אינטרנט מטעם גוגל, המתוכנן למשוך גולשים או לקוחות פוטנציאלים אל האתר המיועד.

קמפיין PPC עשוי להזרים תנועה רבה לתוך האתר שלכם, ולרוב התנועה תהיה גם איכותית. על הקמפיין אחראי אדם מקצועי בתחום, שיודע לעבוד עם הכלים הנכונים והוא זה שעוזר להגדיל את המכירות וכמות הגולשים באתר.


איפה ניתן ללמוד להיות מקדם PPC?

ישנן הרבה מכללות בארץ שמעבירות קורסי PPC וניהול קמפיינים. מכללות לדוגמא הן, האקר, דיגיטלנט, ספיריה, ג'ון ברייס ועוד הרבה מכללות טובות מומלצות. חלק מהמכללות הללו מאפשרות להשתלב בשוק העבודה תוך זמן קצר לאחר סיום הלימודים וחלקן מאפשרות אפילו תוך כדי הלימודים. ברוב המכללות זמן הלמידה הוא בין 3 חודשים ועד שנה.


מה לומדים בקורס?

במהלך הקורס (כמעט בכל מכללה שתבחרו) תלמדו להשתמש בכלים של גוגל ופייסבוק, ילמדו אתכם להבין ולנתר את קהל היעד ועוד כלים חשובים.

לדוגמא, בית הספר דיגיטלנט ללימודי תעשיית הדיגיטל - מציע לימודי PPC ברמה גבוהה, בין נושאי הלימוד תוכלו לרכוש כלים מעשיים בניהול קמפיינים בגוגל וברשתות החברותיות

נושאי הלימוד העיקריים יהיו:
  • קידום ממומן במנוע החיפוש של Google במערכת ה-Adwords
  • הגשה לבחינת ההסמכה של Google - גם תעודת הסכמה של מתחילים וגם מתקדמים
  • פרסום ממומן במערכות הפרסום ברשתות החברתיות (Facebook, LinkedIn)
  • קידום ופרסום במערכת של YouTube
  • הבנה ושליטה במערכת Google Analytics
  • שיווק וקידום תוכן באמצעות מערכות Outbrain ו-Taboola
  • אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית
  • מושגים ב- SEO (קידום אורגני)
  • בנייה של עמודי נחיתה טובים
  • CTA - קריאה לפעולה

ציפיות שכר
  • מנהל קמפיינים ללא ניסיון ועד ניסיון של שנתיים עשוי להרוויח בין 6000₪ ועד 10,000₪ ברוטו
  • מנהל קמפיינים בעל 3-5 שנים ניסיון עשוי להרוויח בין 8000₪ ועד 15,000₪ ברוטו
  • מנהל קמפיינים בעל ניסיון של 6 שנים ומעלה עשוי להרוויח בין 12,000₪ ועד 20,000₪ ברוטו
  • מנהל בכיר בתחום עשוי להרוויח משכורות גבוהות של כ-18,000₪ - 25,000₪ ברוטו
  • מנהל קמפיינים שבוחר לפנות לדרך עצמאית עשוי להרוויח משכורות גבוהות אף יותר ממנהל בכיר, אך הוא תלוי בכמות הלקוחות ובכמות הקמפיינים שהוא מסוגל לייצר.


(לרשימת כל המשכורות בתחום לחצו כאן

יום שבת, 18 ביוני 2016

למה אנחנו נרתעים מלעבוד בשירות לקוחות?

למה אנחנו נרתעים מלעבוד בשירות לקוחות?
כידוע לכולנו, הלקוח הישראלי הוא ככל הנראה הלקוח הקשה ביותר שתתקלו בו. כולנו כאלה, רוצים לקבל הכי הרבה בהכי פחות כסף וזמן.

כאשר אנו נתקלים בבעיה כלשהי עם מוצר שזה עתה רכשנו או בתקלה בשירות שאנו משתמשים אין אנו פונים למנהל החברה – והאדם הראשון שככל הנראה נדבר איתו יהיה נציג השירות, שעליו בדרך כלל נוציא את חמתנו. ולכן, רבים נמנעים מלעבוד במקצוע היומרני והקשה הזה שנקרא "שירות לקוחות".

בנוסף לדברים אלו, יש עוד כמה פרמטרים שמקשים על גיוס כוח אדם למשרות שירות לקוחות – הראשון והמשמעותי ביותר מבינם הוא השכר. השכר במקצוע אינו גבוה ולרוב מתבסס על שכר המינימום ועד 7000₪ שנחשב לשכר גבוה בתחום. דבר נוסף הוא התנאים הסוציאליים ושעות העבודה. רבים ממקומות העבודה מציעים אפשרות למשמרות בוקר וערב כך שלהורים וכאלה שמחפשים משרה מלאה לא תמיד הדבר מתאים וכן התנאים הסוציאליים לא תמיד עומדים בתקן על פי החוק.

אך יש גם צדים טובים לתפקיד זה והוא הניסיון והכלים שאנו רוכשים להתמודדות עם אנשים קשים, כלים לגישור ועוד. דבר נוסף הוא שהמקצוע מותאם לסטודנטים.

מכיוון שהעבודה היא במשמרות קל מאוד לסטודנטים להתאים לעצמם את העבודה על פי צרכם הסטודנטיאלי ולכן הוא מתאים להם מאוד.


דרישות לתפקיד בשירות לקוחות

ברוב המשרות של שירות הלקוחות תדרשו להתאים למגוון דרישות סף כדי להתקבל לתפקיד:
  • ניסיון קודם – בד"כ בחברות שמכבדות עצמן תדרשו לניסיון קודם בתחום שירות הלקוחות והבנה לאן אתם עומדים להיכנס ומהו התפקיד.
  • סבלנות ותודעת שירות גבוה – סבלנות ותודעת שירות הם הכלים החשובים ביותר בתחום, אנשים סבלניים ובעלי תודעת שירות גבוהה יתפקדו טוב יותר וביעילות רבה הרבה יותר מאחרים.
  • תעודת בגרות מלאה – חברות מסוימות בשוק דורשות תעודת בגרות מלאה אך הדבר אינו מהווה שלילה ישירה והוא רק נותן יתרון לקבלת התפקיד.
  • כושר ביטוי גבוה – מכיוון שהתפקיד דורש מכם בעיקר לדבר עם אנשים ולספק להם מענה ישיר, מקומות עבודה רבים בודקים את כושר הביטוי של המועמדים לתפקיד.

בגדול, רוב האנשים שעובדים בשירות לקוחות אינם מחשיבים משרה זו כעבודה לחיים ובדרך כלל המשרה מהווה כעבודת מעבר בין התפקיד/המקצוע המיוחל ובין הקיים. עבודה בשירות לקוחות עשויה לעזור לרבים להתקבל לתפקידים ניהוליים בעתיד וזאת משום הכלים שהם רוכשים בתפקיד.

יום ראשון, 5 ביוני 2016

סוכן ביטוח לעסקים

סוכן ביטוח עסקי
סוכן ביטוח עסקי הוא אותו אדם שבעלי העסק "נותנים בידיו את מפתחות העסק". כלומר, הוא האדם שאחראי על עזרה לבעל העסק בכל נזק שעלול להיגרם הן אם זה פריצה לעסק או נזק שנגרם ללקוח או עובד בעסק.

בעשור האחרון בישראל, נדמה כי חברות הביטוח הגדולות יוצאות בקמפיינים נגד סוכני הביטוח הפרטיים (ראו פרסומת "שוקה" של 9,000,000 לדוגמא). אך אותם סוכני ביטוח עסקיים עצמאיים הם אנשי המקצוע המסורים והאיכותיים ביותר שבעלי עסקים יוכלו להרשות לעצמם.

תפקידו של סוכן הביטוח לעסקים הוא לספק לבעלי העסקים רשת ביטחון כלכלית – או בשמה המוכר יותר "פוליסת הביטוח".

ביטוח לעסק הוא צורך בסיסי שעשוי להבטיח שקט נפשי ורווחה כלכלית (גם במצבים קיצוניים). סוכן הביטוח הוא המתווך הראשי בין האנשים לבין רשת הביטחון הכלכלית שלהם.

העבודה של סוכן הביטוח היא מבין החשובות ביותר, התיווך שבין האדם לבין מסגרת הביטוח שלו הוא נחוץ – שם נמצא סוכן הביטוח העסקי

הגדרת תפקיד לסוכן ביטוח עסקי

הסוכן הינו נציג מטעם חברת ביטוח כזו או אחרת, הוא מחויב להיות בקיא באופן מיוחד בסוגי הפוליסות המיועדות לעסקים, ארגונים או חברות. סוכן הביטוח הוא בעל מקצוע שלמד היטב את התחום ואת השוק הפיננסי בעולם בכלל ובישראל בפרט – וזאת לשם היכרות מעמיקה עם התנודות השונות בשוק הביטוח העסקי והספקת שירותי איכותי ומתאים למגוון הלקוחות שלו.

איפה ניתן לעבוד?

מרבית מסוכני הביטוח העסקיים בארץ הינם עצמאיים – אך ישנה האפשרות לעבודה בחברת ביטוח גדולה, גם אם אין ביכולתכם לפתוח עסק עצמאי תמיד ישנה האופציה לעבוד כשכיר בחברות הביטוח השונות או אצל סוכן עצמאי אחר.

ציפיות שכר


נכון, הכותרת של התפקיד נשמעת מפוצצת ומלאת עושר, אך רצוי לדעת דבר מה לפני שפונים לתחום. אכן, סוכן ביטוח ותיק ואיכותי עשוי להגיע למשכורות של 25,000₪ לחודש. אך לשם כך צריך הסוכן לצבור המון שנים של ניסיון והכשרות מתאימות. השכר ההתחלתי לרוב ינוע בין 6000₪ ועד 10,000₪ ב-5 שנים הראשונות.

WEWORKFOR

WEWORKFOR
בלוג WEWORKFOR